Film baştan sona sizi germeyi başarıyor. Mutlu başlayıp , kötü sonla biten film klişelerini yapmamış, izleyene istenileni tam olarak veriyor. Oyuncu kadrosu iyi. Yönetmenin anlatımı bir kaç şey dışında çok hoşuma gitti, hiç şiddet göstermeden germeyi başarabilen nadir bir film.
Filmi izledikten sonra ilk yaptığım CD' sini kırmaktı. Sonra da kendime sövdüm incelemeden aldığım için. Hayır merakla ha bir şey olur toparlar ha şimdi ha birazdan e buraya kadar gelmişken bitir bari diye diye sonlandırdım. Harcadığım zamana üzüldüğüm fimler listesinin ilk 5' indedir.
ya hu o uzaktan kumanda sahnesi neden konulmuştur kime yararı kime zararı vardır. ne amaca hizmet eder. geyik ötesi bir film olmuş. daha doğrusu olmamış bu ya hu!
gerilim yok, merak yok. abidik gubidik sahneler yarım saat evi dışardan göstermeler falan, zamana oynamış yönetmen.
\"Haneke kimdir, sanatı ve eserleri hakkında bilgi veriniz\" gibisinden sorulara hayatı boyunca hiç muhatap olmamış, üstüne üstlük \"oha lan heriflerin eli kanlı manlı hem oyunlar diyo hem de ölümcülmüş bize uyar girelüm heman\" gibisinden düşüncelerle gişenin önünde biten postmodern sinema düşmanı iki şahıs olan arkadaşımla benim hevesimizi fena halde kursağımızda bırakmış filmdir efendim. Biz ki Saw ve Hostel gibi filmlerdeki kanlı eziyet ve işkence ve hatta ölüm sahnelerine pek bi bayılan hastalıklı beyinlere sahip insanlar olarak afişten senaryoyu tahmin etme! hatta buna beraberce gerçekmişçesine inanma!! özelliklerine sahip olduğumuz için film boyunca her \"lan nası olur??\" \"lan geriye mi aldı?!\" \"-hafiften yusuf yusuf sesleri eşliğinde- bize mi konuşuyo bu yaa?!\" dediğimiz sahnenin ardından kaba saba laflar ettik.. Bu yüzden Haneke başta olmak üzere filme emeği geçen herkesten özür diliyoruz -diliyorum daha doğrusu arkadaşım hala söver- Başkası sandıydım Haneke affet beni.. ... Devamı
\"Haneke kimdir, sanatı ve eserleri hakkında bilgi veriniz\" gibisinden sorulara hayatı boyunca hiç muhatap olmamış, üstüne üstlük \"oha lan heriflerin eli kanlı manlı hem oyunlar diyo hem de ölümcülmüş bize uyar girelüm heman\" gibisinden düşüncelerle gişenin önünde biten postmodern sinema düşmanı iki şahıs olan arkadaşımla benim hevesimizi fena halde kursağımızda bırakmış filmdir efendim. Biz ki Saw ve Hostel gibi filmlerdeki kanlı eziyet ve işkence ve hatta ölüm sahnelerine pek bi bayılan hastalıklı beyinlere sahip insanlar olarak afişten senaryoyu tahmin etme! hatta buna beraberce gerçekmişçesine inanma!! özelliklerine sahip olduğumuz için film boyunca her \"lan nası olur??\" \"lan geriye mi aldı?!\" \"-hafiften yusuf yusuf sesleri eşliğinde- bize mi konuşuyo bu yaa?!\" dediğimiz sahnenin ardından kaba saba laflar ettik.. Bu yüzden Haneke başta olmak üzere filme emeği geçen herkesten özür diliyoruz -diliyorum daha doğrusu arkadaşım hala söver- Başkası sandıydım Haneke affet beni.. Yalnız o bıçağı kullandırmadın ya orada yanlış yaptın. Bütün salona rezil oldum lan.. Siz siz olun afişten senaryo üretmeyin.. aman diyim..
@prensesinuykusu
15 yıl önce
7.9 / 10
@metehan
15 yıl önce
5 / 10
@hamlet
16 yıl önce
gerilim yok, merak yok. abidik gubidik sahneler yarım saat evi dışardan göstermeler falan, zamana oynamış yönetmen.
@overdose
16 yıl önce
@avkureysin
16 yıl önce