The Willoughbys Yorumları

The Willoughbys filmi detayları

@cessiebalik

6 yıl önce

Sonu başından belliyken gereksizce uzatıldığını düşünsem de tebessüm ederek izlediğim bir film oldu.

@sadecevrim

6 yıl önce

10 / 10

"En iyi hikayeler kimsenin bakmadığı penceredekilerdir."

Her zaman animasyonların sadece çocuklar için olmadığını, gerçekten iyi bir animasyonun her yaştan insanın kalbine dokunabileceğini düşünmüşümdür. Şimdi böyle konuşunca kendimi 60 70 yaşında gibi hissettim ama o kadar güzel bir animasyon filmdi ki hayranlıkla izledim. Konu olarak bir kere çok iyi. Birbirlerini çok seven ama çocuklarına verecek sevgisi olmayan bencil ebeveynleri anlatıyordu. Çocukların hepsi farklı karakterlerde ve kendilerine göre inandıkları şeyler olan çocuklardı. Jane, ikizler ve canım Tim hepsi altın gibi çocuklar. Ayrıca hikayemizin anlatıcısı bir kedi. O da çok güzel bir detaydı. Çok hoşuma gitti. Dadı, adını unuttuğum şeker fabrikasının sahibi olan şeker amca, Ruth! Hepsi kalbime dokundu. Böyle ters köşe yapacak güzel sahnelerde var. Çok mutlu ayrıldım filmden. Aşırı başarılı bana göre. Daha önce rastlamamış ve duymamış olmam haksızlık.

@kumik

6 yıl önce

Bu neydi ya?!
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL