Dabbeden bile daha kötü. Siccin1'den hemen sonra izledim ve ikisi benim için 2-3 saatlik bir mimik dinlendirme seansı oldu. Filmin sonu hiçbir yere varmıyor, kan ve hayvan ölüsü dışında korku öğesi yok, dram hiç geçmiyor, sürekli dini değerler üzerinden filmi ilerletmeye çalışmışlar. Sonunu bir yere bağlamaya çalışmışlar ama saçmalamislar. İki filmde yaratıcılık namına hiçbir şey yok. Kötü
imdb puanını fazlasıyla hak eden bir film ama ne yazık ki paranormal activity gibi saçma sapan kurgulara bayılan kişilerin böyle kaliteli filmleri harcamasına hayretle bakıyorum. Bir Türk korku filmi açısından ele aldığımda daha ne yapılmalıydı pardon da dedirten kamera açılarından sahnelerin her yerde muhteşem işlenmesine kadar muazzam bir eser olmuş bana göre. Kaldı ki film Türk korku düzeyinde değil dünya korku içinde ele alındığında da üst düzey bir film olmuş.
Hasan Karacadağ gibi kamerayı sürekli sallamak ve gereksiz bağırtı dışında bir şey olmayan boş beleş filmler ile bir tutulması beni açıkçası çok üzdü. Çünkü bu film daha ne yapılabilir ki yanında Allah aşkına adam yememiş içmemiş mükemmel bir perspektif ile her sahneyi ele alarak yaklaşmış dedirten bir eser olmuş. bu filme kötü diyenler Büyü filmini izleyin de kaliteli bir korku filmi ile amaçsızca çekilmiş bir korku filminin arasındaki farkları daha iyi görün.
Açıkçası bu filmi beğenmeyenlerin bir filmi sanat olarak ele a... Devamı
imdb puanını fazlasıyla hak eden bir film ama ne yazık ki paranormal activity gibi saçma sapan kurgulara bayılan kişilerin böyle kaliteli filmleri harcamasına hayretle bakıyorum. Bir Türk korku filmi açısından ele aldığımda daha ne yapılmalıydı pardon da dedirten kamera açılarından sahnelerin her yerde muhteşem işlenmesine kadar muazzam bir eser olmuş bana göre. Kaldı ki film Türk korku düzeyinde değil dünya korku içinde ele alındığında da üst düzey bir film olmuş.
Hasan Karacadağ gibi kamerayı sürekli sallamak ve gereksiz bağırtı dışında bir şey olmayan boş beleş filmler ile bir tutulması beni açıkçası çok üzdü. Çünkü bu film daha ne yapılabilir ki yanında Allah aşkına adam yememiş içmemiş mükemmel bir perspektif ile her sahneyi ele alarak yaklaşmış dedirten bir eser olmuş. bu filme kötü diyenler Büyü filmini izleyin de kaliteli bir korku filmi ile amaçsızca çekilmiş bir korku filminin arasındaki farkları daha iyi görün.
Açıkçası bu filmi beğenmeyenlerin bir filmi sanat olarak ele alamadığını ve filmlere de doğru gözlem yapamayarak izlediğini düşünmeye başladım. Bu da aynen "Godfather’ı beğenmedim yaaaa... Çok saçma bir film olmuş mantık hataları var" deyip çocuklara özel çekilen Cars filmini başucu yapıp insanı dumura uğratmak gibi...
Noktalama olmayınca sonu 2 ucu açık sonla bitmiş İvalde bende orda bu karakterde yazan olmadığı için mutlu olduğumu göstermek için sevinçten şey etmiştim olmamış
Gerçekten bu aptal filmle insanların doğru yola gireceginemi inanıyorsun yaa sinemaya,sanata bakış açın inanılmaz sana samanyolu gibi kanallarda yayınlanan filmleri öneriyorum iyi seyirler
''Inan bana bu insanlar Yüce Rabbimizin bizi koruması için doğru yola girmemiz için yapılan filmlerdir insanlar doğru yolu bulsun diye ama sen nasıl böyle bir yorum yazarsın lan'' gibi insanların yazmadığı nezih bir site Allah ıma 1000 Şükür bak yine dinle bitirdim şahane oldu
@berr_raa
11 ay önce
@gaffarson
10 yıl önce
Hasan Karacadağ gibi kamerayı sürekli sallamak ve gereksiz bağırtı dışında bir şey olmayan boş beleş filmler ile bir tutulması beni açıkçası çok üzdü. Çünkü bu film daha ne yapılabilir ki yanında Allah aşkına adam yememiş içmemiş mükemmel bir perspektif ile her sahneyi ele alarak yaklaşmış dedirten bir eser olmuş. bu filme kötü diyenler Büyü filmini izleyin de kaliteli bir korku filmi ile amaçsızca çekilmiş bir korku filminin arasındaki farkları daha iyi görün.
Açıkçası bu filmi beğenmeyenlerin bir filmi sanat olarak ele a ... Devamı
Hasan Karacadağ gibi kamerayı sürekli sallamak ve gereksiz bağırtı dışında bir şey olmayan boş beleş filmler ile bir tutulması beni açıkçası çok üzdü. Çünkü bu film daha ne yapılabilir ki yanında Allah aşkına adam yememiş içmemiş mükemmel bir perspektif ile her sahneyi ele alarak yaklaşmış dedirten bir eser olmuş. bu filme kötü diyenler Büyü filmini izleyin de kaliteli bir korku filmi ile amaçsızca çekilmiş bir korku filminin arasındaki farkları daha iyi görün.
Açıkçası bu filmi beğenmeyenlerin bir filmi sanat olarak ele alamadığını ve filmlere de doğru gözlem yapamayarak izlediğini düşünmeye başladım. Bu da aynen "Godfather’ı beğenmedim yaaaa... Çok saçma bir film olmuş mantık hataları var" deyip çocuklara özel çekilen Cars filmini başucu yapıp insanı dumura uğratmak gibi...
Yönetmenin alnından öpülesi 8.7/10
@emrechik
11 yıl önce
@ivalde
11 yıl önce
@emrechik
11 yıl önce
@dr_hugo_strange
11 yıl önce