Yönetmen batırmış resmen..Aslında fena bir konu değil ama yönetmen batırmış..Oyuncuları da hiç sevmedim..Franco'da batırmış..Franco gözümden düştü..Vakit kaybı bence..10/4
Konu itibariyle klişe bir senaryoyu işlenişle daha da batırarak karşımıza çıkaran yapımcıların filmini bulacaksınız. James falan hikaye başrollerde daha önce iyi iş yapmış oyuncular olsa da gerçekten hele ki ilk 40 dakka uyumak isteyeceksiniz. İngiltere'nin o boğucu kapalı havası falan ve oyuncuların İngiliz soğukluğu filme de işliyor ve film sıkıcı bir hale geliyor. Sona doğru da ara ara yaşanan saçmalıklarla birlikte belli bir son bizi bekliyor. Keşke çekmeselerdi de bizlerde izlemeseydik diyorum ve bitiriyorum.
@panlabirenti
12 yıl önce
1 / 10
@mizantropist
12 yıl önce
@serkanaydemir
12 yıl önce
4.9 / 10
Konu itibariyle klişe bir senaryoyu işlenişle daha da batırarak karşımıza çıkaran yapımcıların filmini bulacaksınız. James falan hikaye başrollerde daha önce iyi iş yapmış oyuncular olsa da gerçekten hele ki ilk 40 dakka uyumak isteyeceksiniz. İngiltere'nin o boğucu kapalı havası falan ve oyuncuların İngiliz soğukluğu filme de işliyor ve film sıkıcı bir hale geliyor. Sona doğru da ara ara yaşanan saçmalıklarla birlikte belli bir son bizi bekliyor. Keşke çekmeselerdi de bizlerde izlemeseydik diyorum ve bitiriyorum.
İzlemeyin!!!
P: 4.9