Gerek yok..Bu emekli filmleri sıktı artık..Arada iyi emekli filmleri de yapılıyor ama bu yüzden emekli filmleri çekmeye gerek yok..''Emekliler,yani yaşlı oyuncular filmlerde oynamasın'' demiyorum ama sırf ''biz emekli olmadık'' tarzında çekilenbu tarz filmleri de,kendilerine yakıştıramıyorum..10/5
üzerine çok fazla söz söylenecek, dolu dolu hikayesi olan bir film değil. Tıpkı stand up guys ve last vegas filmleri gibi veteran yıldızlardan oluşan ana karakterleriyle çerezlik, zaman geçirmelik dediğimiz türden bi film olmuş. Ama her şeye rağmen bu oyuncuları izlemek keyifli oluyor o da ayrı tabii. [6/10]
@shamur_musti
9 yıl önce
5.5 / 10
@mizantropist
10 yıl önce
5 / 10
@holyghost90
13 yıl önce
6 / 10
@max_manus
13 yıl önce
6 / 10