Cinderella masalını bilmem kaçıncı defa izleyişimiz olacak. Bildiğimiz masalı biraz farklılık ekleyerek yeniden yapmışlar. Bu gidişle sanırım 1500 kere felan daha izleyeceğiz. Bu kadar tekrarı hiç gerekli görmüyorum. Bir süre sonra bıktığınızı hissediyorsunuz. En azından ben öyle hissediyorum. Ailece izlenebilecek orta karar da bir film olmuş. En güzel şey Norveç'in eşsiz manzalarıydı. Gidip oraya yerleşesim geldi.
@betelgeuze
4 yıl önce