Filmi neresinde tutabiliriz emin değilim. Çay-çekirdek akşamında arka planda çalıştırılabilecek filmler kategorisinden denebilir. Tamamen beklentisiz bir şekilde izlerseniz belki biraz keyif alabilirsiniz. İnanılmaz mantık hataları, derinleşmeyen konular, tutarsız atlamalar derken geçip gidiyor. vurucu sahneyi yozlaşmış polisler ile ters köşe yaparak toparlarız diye düşünüyorlar ama onu da daha film ortalarına gelmeden zaten tahmin edebiliyorsunuz.
Film daha çok, bir hikaye var siz onu alın gerisine karışmayın edasında. Neymiş Thomas, birini aradığında gezerken denk gelirmiş. Neymiş ölümün çok olacağı yere omurgasızlar doluşurmuş herşey "böyle işte nedenini bilmiyoruz"a bağlanıyor.
Olağanüstüyü konu alan tv dizilerinden bir bölüm gibi. Sanırım bunun nedeni kurgunun biraz fazla hızlı olması. Karakerlerin her hangi bir derinliği yok. Hikaye özgün değil 1996 tarihli Peter Jackson klasiği The Frighteners'tan biraz fazlaca esinlenmiş fakat bunca yıl sonra çekilmiş olmasına rağmen konuyu geliştirememiş. Addison Timlin ise tam anlamıyla bir facia. Canlandır(ama)dığı karaktere verilen isim çok denk düşmüş. Anthon Yelchin'le kimyaları hiç tutmamış, yanında ailesinden biri gibi duruyor. Ez cümle vakit geçirmek için fazla beklentiye girilmeden izlenebilir. İyi seyirler.
@tiamath
3 hafta önce
5 / 10
Film daha çok, bir hikaye var siz onu alın gerisine karışmayın edasında. Neymiş Thomas, birini aradığında gezerken denk gelirmiş. Neymiş ölümün çok olacağı yere omurgasızlar doluşurmuş herşey "böyle işte nedenini bilmiyoruz"a bağlanıyor.
@comeche
9 yıl önce
@esmas
12 yıl önce
@volk
12 yıl önce
4.1 / 10
@anathema
13 yıl önce
7.6 / 10
@dante3sparda
13 yıl önce
8 / 10