Aslında filmi izlerken sonunda ne olacağını biliyorsunuz ama film ne yapıp edip kendini izlettiriyor hatta izlettirdikten sonra da yüzünüzde hafif bir gülümseme bırakıyor. Saf temiz duygular,yer yer insanın içini burkan sahneler var ama filmden aşırı bir dramalitize beklemeyin. Akıp giden hoş bir film. Ön yargıları kırmak açısından da izlenmesi gereken bir film
izlediğim benzer filmlere göre duygu yükü daha az daha çok gençlik filmi gibi olmuş çok kötü olduğunu söyleyemem ama aldığı puan biraz fazla gibi geldi bana filmi farklı kılan çocuğun görme engelli olması ama dediğim gibi duyguyu çocuğun hissettiklerini çok iyi aktaramamışlar...
Daha önce Brezilya çıkışlı bir film izledim mi bilmiyorum ama bunu sevdim fransız havası sezdim ama fransız sinemasında çok rastlamadığımız "sadelik" vardı bu filmde. Oyunculuklar ve müzikler çok iyiydi.
@michail_haneke
10 yıl önce
@ecegurbuz
11 yıl önce
@alimertgrdn
12 yıl önce
@filmodovar
12 yıl önce
Ayrıca Türk toplumunda görme engelli bireyin bir de eşcinsel olması, nasıl bir yok oluşa denk gelir sorusunu da sordurmuştur.
@mementomori23
12 yıl önce
7.4 / 10
@elfamorphosis
12 yıl önce
@kuzgunadam
12 yıl önce
7.8 / 10