Agorafobisi olan bir karakterin merkezde olduğu, iki oyunculu ve tek mekanda geçen bir film. Çok sürükleyici ve merak uyandırıcı başlıyor. Teknolojinin geldiği/geleceği noktanın korkunçluğu üzerinden bir hikaye aktarılıyor. Karakter gerçeklik ve hayal arasında gidip geliyor. Ne gerçek, ne hayal anlaması zorlaşıyor. Geçmiş travmalarının da etkisiyle karakterin çöküşünü izliyoruz. Biraz yorucu bir film, çok beğenmedim. İyi bir potansiyelin harcandığını düşünüyorum.
@stiff
10 ay önce
4.4 / 10