ET GÜNÜ İsimli film.Aslında ismi Domuz Savaşları olsa daha iyiymiş.Domuzlar kesilmesin diyerek eylem yapan grup eylemlerinde sınırı baya aşıyor sonra olaylar meydana geliyor.Filmlerde genelde bir taraf iyi taraf olur kötü taraftan gıcık kaparız ölmelerini isteriz filan ama bu filmde iki tarafta bence kötü taraf izleyince anlarsınız.Filme gelirsek Teksas Katliamı,Terrifier tarzı filmleri izleyen izleyici için bu film pek rahatsız edici gelmez.Ama ilk defa bu tarz film izliyorsan rahatsız edici gelebilir.Kanlı sahneler fazla ama bu dediğim filmleri izleyip bunu izleyince bu film çok vasat kalabilir.Ölüm sahnelerini genelde oldu bittiye getirmişler detaylı göstermemişler,filmde ben gerilimi alamadım karakterler çok korkunç gelmedi.Bu oyunculuktan değil film konusu itibariyle o gerilimi bence yakalayamıyor konusu iyi değil bence.Kötü film değil ama en iyiler listesine giremez.İzlemek için izlenebilir bidaha tekrar tekrar izlenecek wow ne filmdi denilecek bir film değil.Afişe baktım yeni bi... Devamı
ET GÜNÜ İsimli film.Aslında ismi Domuz Savaşları olsa daha iyiymiş.Domuzlar kesilmesin diyerek eylem yapan grup eylemlerinde sınırı baya aşıyor sonra olaylar meydana geliyor.Filmlerde genelde bir taraf iyi taraf olur kötü taraftan gıcık kaparız ölmelerini isteriz filan ama bu filmde iki tarafta bence kötü taraf izleyince anlarsınız.Filme gelirsek Teksas Katliamı,Terrifier tarzı filmleri izleyen izleyici için bu film pek rahatsız edici gelmez.Ama ilk defa bu tarz film izliyorsan rahatsız edici gelebilir.Kanlı sahneler fazla ama bu dediğim filmleri izleyip bunu izleyince bu film çok vasat kalabilir.Ölüm sahnelerini genelde oldu bittiye getirmişler detaylı göstermemişler,filmde ben gerilimi alamadım karakterler çok korkunç gelmedi.Bu oyunculuktan değil film konusu itibariyle o gerilimi bence yakalayamıyor konusu iyi değil bence.Kötü film değil ama en iyiler listesine giremez.İzlemek için izlenebilir bidaha tekrar tekrar izlenecek wow ne filmdi denilecek bir film değil.Afişe baktım yeni bir teksas katliamımı geliyor dedim ne umdum ne buldum o yüzden puanım 5/10
@berkanalp
7 ay önce
5 / 10