Aashiqui 2 Yorumları

Aashiqui 2 filmi detayları

@timeuponaonce

12 yıl önce

Her filmin sonu iyi bitecek diye bir şey yok ama bu kıza bu son yakışmamış bence.

@yavuzgl

13 yıl önce

10 / 10

Senaryoda birkaç aksaklık olsa da iyi filmdi. Aşk acısı çekip ağlayamıyorum diyenlere tavsiye olunur. Müzikler fena zaten.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL