EĞER CIA AJANI DEĞİLSENİZ EŞİNİZDEN GİZLİNİZ SAKLINIZ OLMASIN:)) Hayatımın en zor anlarından birini yaşıyordum aynı zamanda da düşünüyordum şuana dek izlediğim en kötü film bu olmalıydı diye ama yanılmıştım gerçekten, yani bu filme dünyanın en kötü filmiydi demek kötüye hakaret olurdu doğrusu.Filmdeki bir sahne beni hayretler içinde bırakmış deyim yerindeyse akıl tutulması yaşatmıştı laptop sahnesinden bahsediyorum çok saçmaydı yani tanrı aşkına CIA ile bir toplantın yoksa bu gizlilik de neyin nesi.!Ayrıca filmin adı da çok saçmaydı bence pembe panter kız olmalıydı.İnsanoğlu, hayatta doğrular ve yanlışlar yapar bu filmi izlemenin de hayatta yapılan yanlışlarla eşdeğer olduğunu bilmelisiniz.
@mavimilena
5 yıl önce
@thorne_zytkow
5 yıl önce
1 / 10