Moskova'nın Şifresi : Temel Yorumları

Moskova'nın Şifresi : Temel filmi detayları

@lowen

12 yıl önce

2.5 / 10

İlk filmden bile kötü yapmayı nasıl becerebilmişler, hayret!
M

@mdhre

13 yıl önce

Film için uğraştıklarını düşünmüyorum

@yorgun_nihilist

13 yıl önce

1 / 10

Ucuz, içi boş senaryo, kötü oyunculuklar, fazlasıyla ziyan bir film.
B

@buseeylul

13 yıl önce

1 / 10

Ben bu filmin yönetmeninin niçin bu filmin serilerini devam ettirdiğini hala algılayabilmiş değilim. Belki de sadece filmin yöresine ait kişilerin anlayıp sevebileceği türden. Ama öbür türlü arkadaşlarımın zoruyla gittiğim, sinemada vizyonlara yeni düştüğü dönemlerde seansın bitmesine içten içe dua ettiğim bir filmdi. Özellikle "Pulp Fiction"u yorumladıktan sonra buna denk gelip yorumları okumayada çıldırdım. Asıl böyle bir film vakit kaybıdır benim için. Recep İvedik bile daha zekice bir senaryoya sahiptir bunun yanında.

@aslinim

14 yıl önce

2.5 / 10

oyuncular normaldede cok komık filimede guzel şeyler yansıtmışlar ilkınden fazla guldum

@bigamist

14 yıl önce

6.5 / 10

filmi az önce seyrettim ve kesinlikle ilk filmden daha komik olduğunu söyleyebilirim ancak sonu çok uzatılmış bir an önce bitsin duygusu yaşatıyor.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL