Ben bu filmin yönetmeninin niçin bu filmin serilerini devam ettirdiğini hala algılayabilmiş değilim. Belki de sadece filmin yöresine ait kişilerin anlayıp sevebileceği türden. Ama öbür türlü arkadaşlarımın zoruyla gittiğim, sinemada vizyonlara yeni düştüğü dönemlerde seansın bitmesine içten içe dua ettiğim bir filmdi. Özellikle "Pulp Fiction"u yorumladıktan sonra buna denk gelip yorumları okumayada çıldırdım. Asıl böyle bir film vakit kaybıdır benim için. Recep İvedik bile daha zekice bir senaryoya sahiptir bunun yanında.
@lowen
12 yıl önce
2.5 / 10
@mdhre
13 yıl önce
@yorgun_nihilist
13 yıl önce
1 / 10
@buseeylul
13 yıl önce
1 / 10
@aslinim
14 yıl önce
2.5 / 10
@bigamist
14 yıl önce
6.5 / 10