İzlediğim ikinci siyah beyaz film. O yüzden ona göre değerlendirmemi kıymete alabilirsiniz :)
Bir çok eski filme göre çok ama çok başarılı bir kurgusu ve çekimleri vardı. Olay örgüsü anlamlı ve hayatın içindendi. Genel çerçevede beğendiğim bir film oldu lakin tek zorlayıcı kısım filmin 3 saat olmasıydı. Bu tür filmler bu kadar uzun olmak zorunda mı bilmiyorum ama Türk dizisi gibi çok uzun bakışmalar, sessiz anlar vardı. Kadıköy'de, bu tür filmlere aşina bir toplulukla bir sinema salonunda izledim bu filmi ve diğer insanlar dahi sıkıldı. Son yarım saat artık insanlardan zorlanma sesleri gelmeye başladı. Ha derseniz " Ben 3 saat şarabımı, sevgilimi alır, sakin sakin izler, yorgunluğumu atarım... O zaman zevk alınabilir.
@kerimonay
3 yıl önce
6.6 / 10
Bir çok eski filme göre çok ama çok başarılı bir kurgusu ve çekimleri vardı. Olay örgüsü anlamlı ve hayatın içindendi. Genel çerçevede beğendiğim bir film oldu lakin tek zorlayıcı kısım filmin 3 saat olmasıydı. Bu tür filmler bu kadar uzun olmak zorunda mı bilmiyorum ama Türk dizisi gibi çok uzun bakışmalar, sessiz anlar vardı. Kadıköy'de, bu tür filmlere aşina bir toplulukla bir sinema salonunda izledim bu filmi ve diğer insanlar dahi sıkıldı. Son yarım saat artık insanlardan zorlanma sesleri gelmeye başladı. Ha derseniz " Ben 3 saat şarabımı, sevgilimi alır, sakin sakin izler, yorgunluğumu atarım... O zaman zevk alınabilir.