Öyle gurur duyuyorum ki anlatamam. Bağımsız bir sinemamız var ve çok iyiyiz! Can'ın dünü ve şimdiyi aynı anda izleyiciye sunan kusursuz bir kurgusu var. Ki bunu yapmak oldukça zordur. Fazla dialog içermemesi ise benim için ayrıca takdir edilesi. Dramatik altyapısı sağlam güçlü bir senaryosu olan Can'ın bu kadar etkileyici olmasında elbette oyuncularının payı büyük. Daha önce Anlat İstanbul ve Deli saraylıda izlediğim Selen Uçer, seni seviyorum. İnanılmaz bişisin sen. Ama çocuk oyuncu Yusuf Berkan Demirbağ'ı övecek kelime bulamıyorum. O nasıl bir oyunculuk performansıdır öyle? Bu harikulade filmi mutlaka izlemenizi tavsiye eder,Yusuf Berkan'ı muhteşem oyunculuğu için yanaklarından öper tüm sinemaseverlere saygılarımı sunarım. Filmde emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. İyi seyirler.
senaryodaki onca boşluğu seyircinin doldurmasını mı bekliyor yoksa bırak boşlukları sen gel konunun bütünü gör mü diyor ? bence film ne dediğini pek bilmiyor. yönetmen devam filmi çekeceğini falan söylemiş . keşke çekmese keşke bu yaptığğı ile kalsa. ben seyirciyi bir güzel duygu seline boğayım da gerisi pek önemli değil mi demeye getirmiş nedir analmadım ki. olumlu tarafı filmin ilk kısmı yani çift ilerlyen senaryo ve çifte hayatı resmeden kısımlar. ne zaman tek senaryoya dönüyor orda bir yavanlık bir tatsızlık falan başlıyor sanki. çocuk hiç konuşmasa daha bir güzel olucak. bal daki çocuk daha bir sempatik ve daha bir " reel" di buradaki çocuk karakter o kadar zoraki olmuş ki anlamak mümkün değil. anlatmak istediği şeyi çocuk üğzerinden mi , kadın üzerinden mi anlatıyor kestirmek mümkün değil açıkcası.
Filme gelen çok kötü eleştiriler var aslında.Senaryonun basitliği vs...
Ama bence film bundan çok daha öte.Sadece ne olacak diye merak etmek yada heyecanla hareket dolu sahneleri izlemekse amaç tabi bu filmden bir şey beklenemez.
Fakat bence filmi bunların daha ötesinde kılan bir şeyler var.
Uzun zamandır bir film ilgimi çekememişti.Ama "Can" cidden hoşuma gitti.Filmde insanın kalbine dokunan sahneler var...
Hatta uzun zamandır hiç olmayan bir şekilde filmde gözyaşlarımı tutamadım
Bence izlenesi bir film;ama durağan filmlerden hoşlanmayanlar bulaşmamalı.
Tam bir türk klasiği aslında senaryoyu biliyorsun.Sokağa çıksan da görürsün böylelerini.Hatta ailende.Sonunu da tahmin edersin ve nitekim doğru çıkar.Ama can gibi kaç çocuk görmüşsündür.Canın hayatını kaç çocuk yaşamıştır.Kaç çocuk bankta bekler annesini.Bence harika bir film sırf can var diye sırf onun için sırf Canın yaşadığı hayatı yaşayan bir çocuk varsa diye.
@zett
14 yıl önce
izlerken ağlama komasına sokabilir. Dikkatli izlenmeli.
Müzikleri güzel, kendince bir adalet mesajı da taşıyor
senaryosu çok ahım şahım olmasa da müziği açıkları kapatıyor.
@volk
14 yıl önce
9.8 / 10
@benkendimveben
14 yıl önce
@ozge_fb
15 yıl önce
7.5 / 10
Ama bence film bundan çok daha öte.Sadece ne olacak diye merak etmek yada heyecanla hareket dolu sahneleri izlemekse amaç tabi bu filmden bir şey beklenemez.
Fakat bence filmi bunların daha ötesinde kılan bir şeyler var.
Uzun zamandır bir film ilgimi çekememişti.Ama "Can" cidden hoşuma gitti.Filmde insanın kalbine dokunan sahneler var...
Hatta uzun zamandır hiç olmayan bir şekilde filmde gözyaşlarımı tutamadım
Bence izlenesi bir film;ama durağan filmlerden hoşlanmayanlar bulaşmamalı.
@macbeth
15 yıl önce