İlk triptank izlerken karşıma çıkmıştı bu animasyon.Sonradan kendine ayrı seri çekmişler.Güzel bölümleri var,kötü bölümleri var.Benim favorim jeff some energy trading bölümü.Jeff tam loser o yüzden izlemek eğlenceli. Hala yeni bir sezon gelmedi ama.Belki hiç gelmez.Kim bilir. Ha bi de jeffi seslendiren adam aşırı başarılı bence.Fleabag de şerefsiz enişteyi oynuyordu.Sesinin baya iyi olduğunu düşünüyodum hep.Tam oturmuş jeffe.
Rick and Morty sevenlerin kesinlikle seveceği ve Rick and Morty'nin yeni sezonunu beklerken alternatif olarak izlenebilecek bir animasyon, tavsiye ederim.
@sunmayshine
7 yıl önce
Hala yeni bir sezon gelmedi ama.Belki hiç gelmez.Kim bilir.
Ha bi de jeffi seslendiren adam aşırı başarılı bence.Fleabag de şerefsiz enişteyi oynuyordu.Sesinin baya iyi olduğunu düşünüyodum hep.Tam oturmuş jeffe.
@snbysl
10 yıl önce
8.6 / 10