İlk animem... Az önce bitirdim ve bu yorumu yazmaya geldim. O kadar iyiydi ki her bölüm birbirinden güzel ve gericiydi diyebilirim. Saçlarımda beyazlar çıktı izlerken. Her bir saniyesini gözümü bile kırpmadan izledim, bazı yerlerde nefesimi tuttum heyecandan. Bölümler öyle merak uyandırıcı şekilde bitiyor ki, devamını merak edip sonraki bölüme geçmekten ne ara bitirdiğimi anlayamadım bile... Tekrar tekrar izlerim artık.
@roseheda
2 yıl önce
9.5 / 10
@kaiji
7 yıl önce
9.4 / 10