Serinin kitaplarını okuyanların pek beğenmediği bir yapım olsa da, ben kitaplarını okumadığım için bana göre bilim kurgu şöleni gibiydi. 3. Sezonu da bir solukta bitirdim, Lee Pace yine efsane oynamış. Kitapları okuyanların düşük puanlamaları sebebiyle seri underrated olmuş, bence daha yüksek puanı hak ediyor.
@husnu_can
9 ay önce
9 / 10
@mecnun_cgs
5 yıl önce