İki zübüş başrolde :))) Tipler ve oyunculuk vasat. Senaryo rezil. 4 tane tanıdık oyuncuyu koymuşlar sırf ilgi çeksin diye. Bizimkiler film yazmayı ve çekmeyi ne zaman öğrenecek çok merak ediyorum. Kesinlikle izlemeyin vakit kaybı. Ben karantinaya aldım.
@shamur_musti
9 yıl önce
1 / 10