İki kız kardeşin meraklarına yenilip kafatası kasabasına gitmeleriyle başlayan.Oraya vardıklarında onları bekleyen hepsi birbirinden üşütük ruh hastalarının bolca mevcut olduğu aslında güzel başlayan ama maalasef aynı güzellikte devam etmeyen vasat bir filmdi.Aslında filmin başladığı anda çok ümitliydim güzel başladı mekanlar felan çok güzeli ta ki dev gibi adamın ölüm sahnesine kadar bu kadar basit olmamalıydı zaten buradan sonra film koptu bana göre.Birde üşütük birinin burnuna taktığı birşey vardı gerilimden çok resmen komediydi:))Filme puanım 10/3
@okaliptuss
15 yıl önce
1 / 10