Emma Roberts çok güzel ve çok sempatik olmasa izlenmez. Muhtemelen Emma Roberts olmasa bu film dikkat bile çekmez. Ortalama bir komedi gibi başlayıp çok sulanıyor. Yer yer o kadar sulanıyor ki; bu kadarına gerek yok dedirtiyor. Filmin en kötü yanı Nadine karakteri. İzlerken sıkılmadım, keyif aldığım sahneler de oldu ama gram merak uyandırmıyor. Mantık hatalarına girerseniz zaten çıkamazsınız. Kasmadan, düşünmeden ve takılmadan izlenebilir.
@unexpected
2 yıl önce
6 / 10
@stiff
2 yıl önce
5.9 / 10