Koca sitede bu filmi bir tek benim izlemem biraz enteresan olmuş. İlk defa başıma böyle bir şey geliyor. Filme gelecek olursak İncil’deki hikayelerin birçoğu atlanmadan anlatılsa da İsa’nın kişiliği ile ilgili atlanan çok kısım olmuş. Animasyon olması sebebiyle sansürlenen kısımlar var. Örneğin son akşam yemeği kısmında İsa özellikle "şarap" kelimesini kullanmıyor, onun yerine elindeki sıvıya "bu" diye hitap ediyor. Onun dışında Mecdelli Meryem fahişe olarak değil de içine cin kaçmış bir deli olarak aktarılmış. Bu kısımda senaristler biraz yaratıcı davranmışlar.
Nihayetinde filmin amacı, yaptığı propaganda zaten ortada. İşin o kısmını göz ardı etsek bile film yine de kötü. Yaratıcı, yenilikçi bir tarafı yok. İzlemek zorunda olmasaydım zaten izlemezdim.
@rieux
6 yıl önce
Nihayetinde filmin amacı, yaptığı propaganda zaten ortada. İşin o kısmını göz ardı etsek bile film yine de kötü. Yaratıcı, yenilikçi bir tarafı yok. İzlemek zorunda olmasaydım zaten izlemezdim.