James Franco'nun yönetmen koltuğunda izlediğim ilk filmi. Film iki kareye alınarak sunulmuş izleyiciye, bu sebeple biraz yorucu olabiliyor alışmak ama nitekim empati gücünü çoklulaştırmak için de güzel bir teknik uygulandığını düşündüm kendi adıma. Çekimi ise tabi ki daha zor olmuştur filmin bu sebeple. Oyunculuklar çok iyiydi, filmin akışı biraz zor olsa da görsellik ve kurgusu ile akıcılığını korumuş.
En çok hoşuma giden kısmı ise sonundaki twisti oldu. Ben beğendim. Çok tarzım bir film değil ama türü arasında iyi bir film.
@behtul
13 yıl önce
7.8 / 10
En çok hoşuma giden kısmı ise sonundaki twisti oldu. Ben beğendim. Çok tarzım bir film değil ama türü arasında iyi bir film.