Döşeğimde Ölürken Yorumları

Döşeğimde Ölürken filmi detayları

@behtul

13 yıl önce

7.8 / 10

James Franco'nun yönetmen koltuğunda izlediğim ilk filmi. Film iki kareye alınarak sunulmuş izleyiciye, bu sebeple biraz yorucu olabiliyor alışmak ama nitekim empati gücünü çoklulaştırmak için de güzel bir teknik uygulandığını düşündüm kendi adıma. Çekimi ise tabi ki daha zor olmuştur filmin bu sebeple. Oyunculuklar çok iyiydi, filmin akışı biraz zor olsa da görsellik ve kurgusu ile akıcılığını korumuş.

En çok hoşuma giden kısmı ise sonundaki twisti oldu. Ben beğendim. Çok tarzım bir film değil ama türü arasında iyi bir film.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL