Her zaman ''Riot Games çok iyi ve büyük bi evrene sahip. Sinematikleri gayet iyi. Neden dizi veya film işine girmiyo ki?'' derdik. Girdi hem de çok sağlam ve evrenin en sakin bölgesi burası, öyle düşünün devamı var. O kadar kaliteli ki; senaryosu,kurgusu,müzikleri herşey yerli yerinde. Çok fazla hatta her şeyinde bir detay var diyebilirim. Dora ''Stratera'' Özsoy'dan bölüm bölüm inceleme izlerseniz daha da hayran kalınacak iştir.
Külttür, değerdir, kutsaldır. Her karesi apayrı illüstrasyonlar gibi. Estetik zevkten orgazm oldum. Şarkılar da harika. Sadece Jinx ve Ekko alakasız kaldı. Aa ikisi de aynı yaşlarda o zaman aşık olsunlar gibi bir durum oldu, onu hikayeye yedirselermiş keşke. Takip edemediğim detaylar var üstüne çok uğraşılmış. İşlenen konular klasik olsa da avangard sahnelerle, estetik zevkle yaratılan heyecan bu eksiği kapıyor.
Böyle bir animasyonu yapmak uzun uğraş ve zaman gerektirir. O kadar güzel dizayn etmişler ki her şeyi, görsellikle sizi doyuracağına ve zevkini sonuna kadar alacağınıza eminim. Tabiki de animasyon türünü sevmeniz de büyük bir etken. Ama hiç animasyon izlemeyen bir insansanız bile sizi saracak ve hikâyeye bağlayacaktır. Şans verin, izleyin.
Oyun oynayan birisi değilim, LOL evrenine de çok uzak birisi olarak yine de izledim ve harikaydı. İzlemek için kesinlikle bu evrenle alakalı olmanıza gerek yok. Devamını da çok merak ediyorum.
Yıllardır bu anı bekliyordum. Bence dizi mükemmel olmuş. Tüm beklentilerimi karşıladı. Zaten sinematiklerden bile anlaşılıyordu ortaya ne kadar güzel bir şey çıkacağı. Ayrıyeten baş karakterlerden biri mainim olduğu için çok şanslıyım çünkü hiçbir şey olmasa bile Jinx’i görmek bile gözlerimi doldurmaya yetiyor. O derece seviyorum onu. Hikaye çok güzel işlenmiş; görsellik, karakterler, müzikler her şey harikaydı. Devamını izlemek için sabırsızlanıyorum.
Harika olmuş ilk 3 bölümü tek solukta izledim olay akışı senaryo seslendirme görsellik duygusallık her şey mükemmel olmuş yeni bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum riot zaten sinematiklerde falan ne kadar kaliteli bir ekip olduğunu gösteriyordu bu diziyle piltover ve zaun için baya kapsamlı bir hikaye olacak gibi baya beğendim. Eski bir vi main olarak karakterler de özel ilgi alanıma giriyor.
edit: 2. sezonu daha da iyi olmuş bayıldım. riotun başka dizilerini de dört gözle bekliyorum.
@krmbob
1 yıl önce
9.6 / 10
@mivita
1 yıl önce
10 / 10
@patrickjane
1 yıl önce
9 / 10
@berry27
2 yıl önce
8.8 / 10
@radixkok
4 yıl önce
9.5 / 10
@darkscream
4 yıl önce
@patrickjane
5 yıl önce
9 / 10
@jinxquinzel
5 yıl önce
10 / 10
@masquerade
5 yıl önce
edit: 2. sezonu daha da iyi olmuş bayıldım. riotun başka dizilerini de dört gözle bekliyorum.