Adolescence dizisinden sonra bu diziyi izledim. Aşırı benzer hissettirdi. İkisinde de suçlanan bir çocuk var, bunun aile üzerindeki yıkıcı etkisi ve ailenin yavaş yavaş dağılması anlatılıyor. Asıl mesele suç değil, belirsizlik. Bu kadar benzer olmaları da can sıkıcı.
Anlatım tarzı yeterince cesur değildi sanki. Herkes olması gerektiği gibi davrandı. Aile ilişkileri falan yapay geldi biraz. Herkes bi politik doğrucu. Böyle olunca da sürprizlere kapalı ve vasatı aşamayan bir iş olmuş. Çok klasik bir hikâye olduğundan biraz daha farklı ve cesur anlatılsa daha iyi olabilirdi.
@basak
6 ay önce
8 / 10
@philocine
6 yıl önce
7.8 / 10
@mecnun_cgs
6 yıl önce
10 / 10