Birlikte Yorumları

Birlikte filmi detayları

@fruit_fly

11 yıl önce

Bu film aklıma Umut Sarıkaya nın bir karikatürünü getirdi. Anarsizm için ' sığır gibi yaşayalım yiyip içip sıçalım tuttuğunuz da bip bu mu yani' diyordu bakunine adam. Komik bir film olmuş kanımca, beğenmedim efendim.

@poormf

13 yıl önce

7.1 / 10

İsveç'te komünist olmak...

Fakir, yalnız, mutsuz ama umutlu insanların öyküsü anlatılır komünal yaşamın sürdüğü bir evde. Evin yeni misafirleri olur zorunlu olarak ve hiç bir şey eskisi gibi olmaz artık. Ne komünizm katı kurallar bütünüdür ne aşkta sınır vardır. İsveç'te de yaşıyor olsanız, paylaşımın yarin yanağından gayrısı mübahtır.

Çocukların masumca isteğine sığınılarak tv nin gelişi ve eve giren et ile başlayan yozlaşma gittikçe "normalleşen" insanlara dönüşmenin önünü de açar.

Bir de tutucu yaşamlarına karşın engelleyemedikleri merak duygusuyla hanemizi gözetleyen komşularımız vardır yapamadıklarının burukluğunu yaşayan.

Farklılıklara tahammül ediş ve paylaşımı öne çıkarmasıyla olumlu, ilişkileri "normalleştirmesiyle" olumsuz söylemi olan bir film. Yaşama seyirci kalmayın siz de bir tekme atın topa...

70/100

@khresimos

15 yıl önce

6.8 / 10

film boyunca zavallı çocuklar demekten kendimi alamadım..

komün düşüncesi güzel ama bu insanlar birbirlerine bile katlanamıyorlar ki..
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL