Puana aldanıp izleme hatasına düştüm. Film ne yazık ki fantastik de değil. Oyunculuk sır kapısı oyunculuğundan da kötü. Olayların gidişatı da bir tuhaf. Ben anlam veremedim. 70 lik dedelerin disko müziğinde dans etmeye çalışıp garip garip hareketler yaparak insanın izlerken bile yüzünü kızartması gibi baştan sona anlamsız bir film olmuş.
Belgesel tadında bakmaya çalıştım ama yine olmadı. Hiç bir replik olmadan yalnızca eskimoları karda buzda giderken ateş başında ısınırken gösterseydiler inanın çok daha iyiydi.
Konuşmayan bebek ve kurtlar köpekler oldukça doğaldı. Zaten onlar dışında doğal olan kimse yok. Eğer diğer herkes doğal ise ve Eskimoların hepsi böyle ise cidden soğuktan beyinleri uyuşmuş. Umarım tüm Eskimolar böyle değildir.
Tekrar altını çizerek söylüyorum. imdb puanına sakın aldanmayın, sakın.
@gaffarson
11 yıl önce
1 / 10
Belgesel tadında bakmaya çalıştım ama yine olmadı. Hiç bir replik olmadan yalnızca eskimoları karda buzda giderken ateş başında ısınırken gösterseydiler inanın çok daha iyiydi.
Konuşmayan bebek ve kurtlar köpekler oldukça doğaldı. Zaten onlar dışında doğal olan kimse yok. Eğer diğer herkes doğal ise ve Eskimoların hepsi böyle ise cidden soğuktan beyinleri uyuşmuş. Umarım tüm Eskimolar böyle değildir.
Tekrar altını çizerek söylüyorum. imdb puanına sakın aldanmayın, sakın.
2/10