Kızıl Şafak Yorumları

Kızıl Şafak filmi detayları

@horun

17 yıl önce

2.1 / 10

İzlediğim en berbat filmlerin başında geliyor.Uçuk bir senaryo,savaş oyunu oynayan yeniyetme veletler ve de bolca American militarizmi...Filmin ilk çeyreğinden sonra insana daral getiriyor sonuna kadar tahammül edemediğim ender filmlerden..
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL