Hitchcock’un kendini bazı alan ve tekniklerde geliştirdiği bir film. Klişe bir konunun sürükleyici olaylarla süslendiği bir film. Aşırı kafa yoran , analiz gücünüzü ve zekanızı bol bol kullandığınız bir film. Kim iyi kim kötü kim dedektif Barton anlayamıyorsunuz , iyi olduğunundan emin olduğum bir başrolümüz bir de o manyak adam vardı. Filmdeki o sürekli karanlık atmosfer beni boğdu karakterleri çoğu zaman hatırlayamadım. Dönemine göre görüntüsü çok kötü , bir iki oyuncu hariç oyunculuklar o kadar iyi değildi. Ama film hoşuma gitti.
@aytug_kutuk
4 yıl önce
7.7 / 10