En saçma bilimkurgu filmleri diye bir kategori açılsa ilk 5i rahatlıkla zorlar gibime geliyor. Yıl 2010 ve 21. YY dünyasındayız. Sinemanın geldiği nokta ve teknolojik imkanlar düşünüldüğünde böyle bir filmde küçük bir çocuğu bile kandıramazlar sanırım. Klasik gen teknolojisi biyoteknolojik çalışmalar falan derken bir canavar çıkar karşımıza. Ona bir de rakip lazımmış tabi. Hemen karşıt görüşlüler diğerini yaratır.Sanki horoz dövüştürüyorlar arkadaş. Bu kadar saçma bir senaryo görmedim. O derece filmin efeectleri de çok kötü. Bir çok bilgisayar oyununun grafiklerine tasarımlarına bakın bu filmden çok daha gerçekçi olduğunu göreceksiniz. Bu filmi neden izledim bilmiyorum sanırım komik efectler yüzünden :) 10/ 0
@vfv
13 yıl önce