İnsanın hayatı, yenileceğinden hiç şüphe etmeksizin, var olmaya çalışmak için harcanmış bir çabadır.
Schopenhauer
**
Suç - ceza ve cehennem kombinasyonu yeterince etkileyici değil, yaratılan atmosfer - dekor ve figürler göze hoş gelse de oyunculuklar berbat, japonlar oyunculuğu beceremiyor zaten..
60-70lerin japon filmleri genel olarak muhteşem olsa da jigoku vasatı aşamıyor.
Hikayesi itibariyle gerçekçilikten bir saniye bile ödün vermemesi gerekirken, ajitasyondan kurtulamıyor (bebek olayı özellikle) ve final itibariyle klişe amerikan filmlerini andırıyor..
Felsefesi olmasa da amerikan filmi Flatliners , jigokudan daha iyi film..
Ayrıca orta metraj Okasareta hakui(1967), Jigokudan daha sert ve gerçekçi duruyor..
@budha
12 yıl önce
3 / 10
Schopenhauer
**
Suç - ceza ve cehennem kombinasyonu yeterince etkileyici değil, yaratılan atmosfer - dekor ve figürler göze hoş gelse de oyunculuklar berbat, japonlar oyunculuğu beceremiyor zaten..
60-70lerin japon filmleri genel olarak muhteşem olsa da jigoku vasatı aşamıyor.
Hikayesi itibariyle gerçekçilikten bir saniye bile ödün vermemesi gerekirken, ajitasyondan kurtulamıyor (bebek olayı özellikle) ve final itibariyle klişe amerikan filmlerini andırıyor..
Felsefesi olmasa da amerikan filmi Flatliners , jigokudan daha iyi film..
Ayrıca orta metraj Okasareta hakui(1967), Jigokudan daha sert ve gerçekçi duruyor..