K-12 Yorumları

K-12 filmi detayları

@idekm

7 yıl önce

Güzeldi ama daha önce müzikal film izlemediğimden olsa gerek (ki filme başlayana kadar bilmiyordum) müziklerin uzun olması ve konuya geçişler kafamı karıştırdı.Keşke lyrics koysalar veya türkçe altyazı geçselerdi.Yani izlemesem de olurmuş :(
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL