Film kurgu olarak gerçekten çok zayıf. Karakterle bağ kurup hiçbir şekilde içselleştiremiyorsunuz. Filmde her şey bir anda yaşanıp bitmiş hissi veriyor ve inandırıcı değil. Çok fazla mantık hatası var ve göze batıyor. Kurtla bu kadar hızlı bağ kurmaları gerçekten çok yapay duruyor ve seyir zevkini inanılmaz derecede kırıyor. Hayvanlarla ilgili filmleri sevmeme rağmen sarmadı. İzleyip bitirdim ama değmedi, bunu izlemek yerine farklı bir macera filmi tercih edilebilir.
avatar Serkan Aydemir (1685) - 7 ay önce İyi bir duyguya sahip.
Hani bir boşluğa düşerseniz de bir film gelir insan olduğunuzu hissettirir ya bu o filmlerden. Çok sağlam bir işleniş beklemeyin ama içindeki duygu gayet güzeldi. İnsanın insandan daha çok insanın hayvanlarla iletişimi her zaman daha değerli olmakta. Kurt ile başrolün iletişimi de çok içten ve etkileyiciydi. Hani tekrar söylüyorum film çekim olarak iyi değil sadece güzel bir dostluk var karşımızda. İzlerken bir şeyler hissedeceksiniz.
Görsellere ve sinema çekim tekniklerine diyecek yok. Gerçekten çok kaliteli sahneleri var. Bütün sinema teknolojisi kullanılmış diyebilirim. Tabiatı ve hayvanları seven biri kesinlikle bu filmi kaçırmamalı.
@ihtiandr
1 yıl önce
4.6 / 10
@serkanaydemir
7 yıl önce
6 / 10
Serkan Aydemir (1685) - 7 ay önce
İyi bir duyguya sahip.
Hani bir boşluğa düşerseniz de bir film gelir insan olduğunuzu hissettirir ya bu o filmlerden. Çok sağlam bir işleniş beklemeyin ama içindeki duygu gayet güzeldi. İnsanın insandan daha çok insanın hayvanlarla iletişimi her zaman daha değerli olmakta. Kurt ile başrolün iletişimi de çok içten ve etkileyiciydi. Hani tekrar söylüyorum film çekim olarak iyi değil sadece güzel bir dostluk var karşımızda. İzlerken bir şeyler hissedeceksiniz.
İyi seyirler.
@shamur_musti
8 yıl önce
6 / 10
@kahramansmt
8 yıl önce
5 / 10
@beng
8 yıl önce
10 / 10
@sebnemgunay
8 yıl önce
@gizlerprensi
8 yıl önce
Çok hoştu. Başucu filmim olarak ekliyorum.