Earth 2100 Yorumları

Earth 2100 filmi detayları

@havlayankuzu

16 yıl önce

Şimdi gülerek bazı ayrıntılarını anımsadığım bir belgesel "Earth 2100". Şöyle ki, belgeselin söylemi esasında küçük Amerikalılar'ın büyük dünyasına yönelik. Bundan dolayı sıklıkla, "Biz,dünyanın en büyük ve önemli ülkesiyiz,biz başı çekmezsek arkadan gelenler ne yapsın ?" gibi birtakım, özsevici cümleler kuruyor. Bir yere kadar anlayışla karşılamak zorunda hissettim zira verdiği mesajlar çarpıcı.

Belgeselde sıklıkla reklamı yapılan Kopenhag Zirvesi yada yaygın adıyla COP15 ise tam bir komedi. Siyah prensimiz Obama'nın neye istinaden oraya koyduğu gayet açık olan (Brezilya resti) %16 sınırı epey "komik"ti mesela. Zirvenin akibetini merak ediyorsanız şöyle özetleyim: Katılan çoğu ülke,Türkiye de dahil: "Küresel ısınmaya bir dur demek lazım ama......................" cümlesini başka şekillerde doldurdu.

Ama........................... dibi olmayan bir bağlaç.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL