Seneryo klasikti ama milk in hayat hikayesi seneryoyu bastırıyor ayrıca olay1960 yıllarda geçmemişte günümüz bir olayı anlatmış gibi olmuş ama ne olursa olsun izlemeye değer
Baştan itibaren içinde az biraz Milyoner filminin işlenişi var. Hani başarı nasıl elde ediliyor gibi benzer bir senaryo bizi bekliyor. Filmin uzun olması biraz sorun teşkil ediyor. Biyografi filmlerinde olması kaçınılmaz o birkaç bölümlük sıkıcılık da var filmimizde. Yüksek puan verilmesi taraftarı değilim kısacası. Yine içinde sağlam göndermeler var. Mesela sırf inançları farklı diye katledilen insanların dramı, şu anda da ülkemde de olan mülteci sorununu da iyi yansıtıyor yapım. Gerçekten zor. Savaşmak her zaman masumları yok ediyor işte. Irk, dil, din ayrımı yapmayın herkes istediği inanca ve ırka sahip olabilir. Sanırım dünyanın en büyük sorunu herkes başkalarını kendi gibi olmaya zorlamasıdır. Ders çıkartılması gereken bir yapım. Fazla beklentiyi yükseltmeden keyifli bir Hint biyografisi sizleri bekliyor.
Bu film bana şunları düşündürdü; bir büyük ülke var, ikiye bölünüyor, Pakistan tarafı müslümanlığı seçip yoluna devam ediyor, öbür taraf yani Hindistan seküler kalmayı seçiyor. Zaten bölünmedeki ana faktörlerden biri din.
50-60 sene sonra bakıyoruz müslümanlığı seçen Pakistan'a ve seküler kalmayı tercih eden Hindistan'a. GSMH, ortalama gelir, yaşam kalitesi, teknolojik atılımlar vs. yönünden bir karşılaştırma yapıyoruz, ne görüyoruz?
Başka sorum yok hakim bey...
Film abartıldığı kadar olmasa da fena değil. Bir de duyduğum kadarıyla 3 saatin altında film çekeni Hindistan'da dövüyorlarmış...
seviyorum bollywood yapımlarını. hikaye güzeldi, gerçek bir olaydan esinlenilmesi daha ilgi çekici yapmış. ancak şöyle de bir durum var; sanınrım bollywood'da film 3 saatin altında olur ve içinde kara sevdalık bir durum olmazsa ayıplıyorlar herhalde :) şu filmde aşklı meşkli sahne hem filmi gereksiz uzatmış, hem de konuyla da pek alakalı değil, olmasa daha iyi olurmuş. yine de güzeldi, hint filmlerini sevenler izlemeli.
@eymir66
10 yıl önce
7.5 / 10
@serkanaydemir
10 yıl önce
7 / 10
Baştan itibaren içinde az biraz Milyoner filminin işlenişi var. Hani başarı nasıl elde ediliyor gibi benzer bir senaryo bizi bekliyor. Filmin uzun olması biraz sorun teşkil ediyor. Biyografi filmlerinde olması kaçınılmaz o birkaç bölümlük sıkıcılık da var filmimizde. Yüksek puan verilmesi taraftarı değilim kısacası. Yine içinde sağlam göndermeler var. Mesela sırf inançları farklı diye katledilen insanların dramı, şu anda da ülkemde de olan mülteci sorununu da iyi yansıtıyor yapım. Gerçekten zor. Savaşmak her zaman masumları yok ediyor işte. Irk, dil, din ayrımı yapmayın herkes istediği inanca ve ırka sahip olabilir. Sanırım dünyanın en büyük sorunu herkes başkalarını kendi gibi olmaya zorlamasıdır. Ders çıkartılması gereken bir yapım. Fazla beklentiyi yükseltmeden keyifli bir Hint biyografisi sizleri bekliyor.
İyi seyirler.
P: 7
@basribabam
12 yıl önce
7.6 / 10
50-60 sene sonra bakıyoruz müslümanlığı seçen Pakistan'a ve seküler kalmayı tercih eden Hindistan'a. GSMH, ortalama gelir, yaşam kalitesi, teknolojik atılımlar vs. yönünden bir karşılaştırma yapıyoruz, ne görüyoruz?
Başka sorum yok hakim bey...
Film abartıldığı kadar olmasa da fena değil. Bir de duyduğum kadarıyla 3 saatin altında film çekeni Hindistan'da dövüyorlarmış...
@gwynbld
13 yıl önce
7.8 / 10