Değişik,garip bir film..Yönetmeni ilk dakikalarda biraz yadırgadım..Kamerayı kullanmasına takıldım biraz..Filmin ilk saatinde sıkıldım ama son anlarında film fena toparlandı..Bu bakımdan sabırla izleyin..Açıkcası ben duvara tosladım..Beklemediğim kadar iyi bir film çıktı..10/7
@mizantropist
10 yıl önce
7.2 / 10