nabız filminin ilkiyle uzaktan yakından ilgisi yok. zaten serinin tek güzel filmi ilkiydi. derler ya herşeyin ilki iyidir.gerilim filmlerindede bu kural geçerli. ilk filmler hep iyi oluyor sonrakiler izlenmiyor. nabız 3 te bu filmlerden biriydi. kesinlikle berbat bir film olmuş.
@biberim
15 yıl önce
5 / 10