Eşrefpaşalılar Yorumları

Eşrefpaşalılar filmi detayları

A

@atakan35

13 yıl önce

Bir izmirli olarak sıkılmadan izleyeceğim başucu filmlerden birtanesi.

@ramazanpidesi

13 yıl önce

4.5 / 10

yazık..

1 saat 40 dakikaya yazık..
A

@aaydin

15 yıl önce

5 / 10

Gereğinden fazla abartılmış bir film olduğunu düşünüyorum. Filmdeki espriler son derece basitti. Zeka kokan hiçbir espriye rastlamadığımı rahatlıkla söyleyebilirim.

Zaten filmin çekiliş amacının ne olduğu da son derece açık. Bir mahalleye gelen imamın, mahalleyi nasıl değişştirdiğini anlatıyor. Bu anlatımı da biraz abartılı bulduğumu söylemeden edemeyeceğim. Bu nedenle, izleyene pek bir şey katmıyor film.

@lowen

16 yıl önce

5.8 / 10

Kesinlikle bekledİğimden daha iyi bir filmdi.Cuma namazı sahnesi ve Darwin sahnesi çoğu komedi filminde bulamayacağınız kadar güldürmeyi başarıyor.Basit,yalın ama zaman zaman da keyifli..

@koncaku

16 yıl önce

.Bir gün; yaşadığınız şehrin, otuduğunuz binanın ,insanların neden çağdaş ülkelerdeki gibi olmadığı sizi rahatsız ederse bu tip yapımların emeği büyüktür emin olun.5 metrekarelik toplumsal kültürün içinden çıkacak üründe ancak bu kadar olur.Onlarca yıldır önümüze sunulan,beğeni istenen, adeta seyircisiyle alay eden bu tip yapımlar bana göre bu ülke insanının sanat algısının tam ortasına atılan en büyük bombadır.Eğer "Eşrefpaşalılar" bir sanat ürünü ise, "sinema"nında sanat olup olmadığını tartışmaya gerek yok sanırım.
V

@vesna

17 yıl önce

şiddetle tavsiye edilir. şemsiye ile namaz kılma sahnesinde haykırarak güldüm yarıldım parçalandım. ben de ön yargılarımla baslamıştım fılmı ızlemye ama çıktığımda iyi ki seyretmişim dedim
E

@eriha

17 yıl önce

7.5 / 10

Hemen herkes gibi bende önyargılar ile gittim sırf meraktan ama pişman olmadım. Gayet başarılı bir film. Sıkılmadan keyifle izledik..
B

@bavitsole

17 yıl önce

9.3 / 10

Tiyatro oynayan bir ekibin film çalışmasının güzel neticesi. ANSE uzun yıllar tiyatro oyunları ile bilindi. Eşrefpaşalılar da önce tiyatro oyunu olarak oynandı. Ve beyazperdeye taşındı, tabi usta sinema oyuncularından takviye ile...

Güzel bir film..
S

@sabah_melikesi

17 yıl önce

10 / 10

yer yer komedi ve hüznün hakim olduğu film.filmden çıktığınızda yüzünüzde hüzünle karışık bir tebessümün kaldığını hissediyorsunuz...

@metehan

17 yıl önce

6.5 / 10

Neye niyet neye kısmet oldu bu filme gidişimiz. Hatta yarısında çıkarız diye hesap bile yaptık. İtiraf etmemgerekiyor tüm ceplerimiz ön yargıyla doluydu. Yer yer kahkaha attığımız bile oldu. Sonuç olarak beğendiğimi söylemeliyim. Yanımdaki arkadaşların da düşüncesi aynıydı. Tavsiye ederim ekmek teknesi tadında bir film olmuş..
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL