The Ghost Game Yorumları

The Ghost Game filmi detayları

@berkanalp

8 ay önce

7 / 10

Filmi bugün izledim.Oyunculuklar,mekan,gerilim müzikleri filan iyiydi.Senaryo alışılmış bir senaryoydu.Film başlangıcı itibariyle gerilimi yansıttı o yüzden biraz beklentimi yükseltip baya gerilim dolu bir film bekledim fakat gerilimi nerdeyse hiç yoktu bence.Birkaçtane jump scare ve biraz gerilim sahnesi ekleseler film tadından yenmezmiş.Senaryoya gelirsem klasik ayinli,ruhlu filmlerden.Senaryoyu pek beğenmedim.Film ara ara sıktı ama izletti kendini.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL