Filmi bugün izledim.Oyunculuklar,mekan,gerilim müzikleri filan iyiydi.Senaryo alışılmış bir senaryoydu.Film başlangıcı itibariyle gerilimi yansıttı o yüzden biraz beklentimi yükseltip baya gerilim dolu bir film bekledim fakat gerilimi nerdeyse hiç yoktu bence.Birkaçtane jump scare ve biraz gerilim sahnesi ekleseler film tadından yenmezmiş.Senaryoya gelirsem klasik ayinli,ruhlu filmlerden.Senaryoyu pek beğenmedim.Film ara ara sıktı ama izletti kendini.
@berkanalp
8 ay önce
7 / 10