İki kemancı gencin başlarda rekabet gibi başlayan sonrasında güçlü bir kardeşliğe dönüşen, müzisyen olma yollarındaki hikayesinin işlendiği film. Müzik kullanımı, Enno Morricone'nin bestelerinin kullanılmasından ötürü son derece etkili, dönem sanatı görselliği bir o kadar başarılı. Yer yer dramın dozunun fazla yükselmesi filmin asıl anlatmak istediğini gölgeliyor. Jeno ve David'in filmin orta kısımlarına tekabül eden yurtta kaldıkları süreci filmin kalanına kıyasla daha çok beğendim.
@tiamath
8 ay önce
6 / 10