Güzel bir konu seçmişler fakat güzel işleyememişler,oyunculuklar kötü.Filmi zombi filmine çevirmeye çalışmışlar oda olmamış.Mantık hataları var.Özgür Balakar ismini afişte ilk başa yazıp filmde 1 2 dakika rol vermek ilginç.İlginç şeyler olmuş filmde.Sonuç olarak vasat bir film olmuş.1 saat 12 dk film süresi bitmek bilmedi.
@berkanalp
4 ay önce
2 / 10