Çok iyi üç oyuncunun hakkının yendiği bir film olmuş. Karakterlerin hepsi farklı kafalarda. Hepsi karmakarışık. Neredeyse tamamı psikolojik vaka. Filmin bir başrolü var diyemem. Süresi uzun değil ama çok fazla şey anlatmaya çalışıyor. Bu anlatım tarzını sevmedim. Her karakterden bir hikaye yedirmeye çalışmışlar. Bu yüzden hiçbirinin hikayesine tam giremedim. Dingin tarzını ise sevdiğimi söyleyebilirim.
Bir hikaye var fakat işleniş tarzını beğenmedim. Dikkat ile izlemeye değecek bir film değil. Bir işle uğraşırken arkada oynayacak ve arada göz atılacak filmlerden biri. Çerezlik.
@stiff
1 yıl önce
6 / 10
@onurca26
2 yıl önce
2.3 / 10
@kumcular
2 yıl önce
6.2 / 10