O Bana Geldi Yorumları

O Bana Geldi filmi detayları

@stiff

1 yıl önce

6 / 10

Çok iyi üç oyuncunun hakkının yendiği bir film olmuş. Karakterlerin hepsi farklı kafalarda. Hepsi karmakarışık. Neredeyse tamamı psikolojik vaka. Filmin bir başrolü var diyemem. Süresi uzun değil ama çok fazla şey anlatmaya çalışıyor. Bu anlatım tarzını sevmedim. Her karakterden bir hikaye yedirmeye çalışmışlar. Bu yüzden hiçbirinin hikayesine tam giremedim. Dingin tarzını ise sevdiğimi söyleyebilirim.
O

@onurca26

2 yıl önce

2.3 / 10

Bir hikaye var fakat işleniş tarzını beğenmedim. Dikkat ile izlemeye değecek bir film değil. Bir işle uğraşırken arkada oynayacak ve arada göz atılacak filmlerden biri. Çerezlik.

@kumcular

2 yıl önce

6.2 / 10

Psikiyatri kliniği modunda film olmuş. Karakterlere her türlü teşhisi koymak mümkün…
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL