Bu başroldeki çocugu nerden bulmuşlar arkadaş yaw.Oyunculuk sıfır, belli bir çekiciliği de yok aksine çok iticiydi. Vay arkadaş Bu kadar mı oyuncu kıtlıgı çekiyordunuz ? Halbuki beni çağırsalar daha zevkli olurdu film..Para da almazdım :) Şaka bie yana bu kadar ciddi oyuncu kadrosunun yanına bu çocuk olmamış..Bide film boyunca yanında olan güzeller güzeli sevgilisi yok mu ? Nerde Adalet niye bizi böyle kızlar bulmuyor ki :D Bari kız da biraz itici olsaydı da aşkları biraz gerçekçi ve mümkün olurdu en azından. Filmde çok mantık hatası vardı ama bu en büyük hata olmuş. Filmin hiçbir gizemi yok.Belki baştan sonuna kadar belli bir tempoda ilerliyor ama Klişe sahnelerin bir araya getirilmesinden oluşmuş bir tempo bu. İzle unut tarzı yarın bu filmin hiçbir sahnesini hatırlamayacagım muhtemelen. Hatta ne yarını arkadaş şimdi yazarken farkettim unutmuşum bile :) Birde replikler yok mu ? L a n vallahi yok, filmde replik yok elle tutulur. Yinede haksızlık etmeyeceğim film sürükleyiciydi. Birde M... Devamı
Bu başroldeki çocugu nerden bulmuşlar arkadaş yaw.Oyunculuk sıfır, belli bir çekiciliği de yok aksine çok iticiydi. Vay arkadaş Bu kadar mı oyuncu kıtlıgı çekiyordunuz ? Halbuki beni çağırsalar daha zevkli olurdu film..Para da almazdım :) Şaka bie yana bu kadar ciddi oyuncu kadrosunun yanına bu çocuk olmamış..Bide film boyunca yanında olan güzeller güzeli sevgilisi yok mu ? Nerde Adalet niye bizi böyle kızlar bulmuyor ki :D Bari kız da biraz itici olsaydı da aşkları biraz gerçekçi ve mümkün olurdu en azından. Filmde çok mantık hatası vardı ama bu en büyük hata olmuş. Filmin hiçbir gizemi yok.Belki baştan sonuna kadar belli bir tempoda ilerliyor ama Klişe sahnelerin bir araya getirilmesinden oluşmuş bir tempo bu. İzle unut tarzı yarın bu filmin hiçbir sahnesini hatırlamayacagım muhtemelen. Hatta ne yarını arkadaş şimdi yazarken farkettim unutmuşum bile :) Birde replikler yok mu ? L a n vallahi yok, filmde replik yok elle tutulur. Yinede haksızlık etmeyeceğim film sürükleyiciydi. Birde Maria bello nun hatrına iyi sayılır bir puan almayı hakediyor bu yapım. Ayrıca efsane Sigourney Weaver ise harbiden yaşlanmış yaa..Onu 79 yapımı alienden beri takip ederim ama ilk defa ''harbiden yaşlanmış'' izlenimi verdi. 10/ 6.0
harry potter ve twilight'tan sonra iyice coştular. böyle mazlum oğlandan/kızdan kahraman yaratmak üzere oltayı atıyorlar, eskaza genç kızlar tapmaya başlarlarsa seriye çeviririz projeyi diye herhalde. i am number four'dan hallice işte.
te kelimeyle mükemmel bir film. doğrusu alacakaranlıkta görmeye alışık olduğum taylor dan böyle bir performans beklemiyordum.. macerayı ve heyecanı seviyorsanız mutlaka izlemenizi öneririm.
taylor loutner(nathan)internett sayesinde üvey evlat olduğunu öğrenir ardından üvey annesi ve babası iki ajan tarafından saldırıya uğrar ve o andan itibaren nathan ın hayatı değişir. zorlu bir kovalamaca başlar.. izleyin...
@delahoya
11 yıl önce
3.8 / 10
@umutocgdr7
12 yıl önce
@vfv
14 yıl önce
6 / 10
@rinustalarin
15 yıl önce
6.5 / 10
(O kızı nerden bulmuşlar yahu, Bileyim de gitmeyeyim oraya)
@aphazel
15 yıl önce
4.5 / 10
@biberim
15 yıl önce
9 / 10
taylor loutner(nathan)internett sayesinde üvey evlat olduğunu öğrenir ardından üvey annesi ve babası iki ajan tarafından saldırıya uğrar ve o andan itibaren nathan ın hayatı değişir. zorlu bir kovalamaca başlar.. izleyin...