Kaçış Yorumları

Kaçış filmi detayları

@delahoya

11 yıl önce

3.8 / 10

Çerezlik olamayacak kadar kötü , oyunculukların berbat olduğu nasıl başlıyorsa öyle biten klişe ve saçma film.İzlemeyin.
U

@umutocgdr7

12 yıl önce

tam anlamıyla bi çerezlik

@vfv

14 yıl önce

6 / 10

Bu başroldeki çocugu nerden bulmuşlar arkadaş yaw.Oyunculuk sıfır, belli bir çekiciliği de yok aksine çok iticiydi. Vay arkadaş Bu kadar mı oyuncu kıtlıgı çekiyordunuz ? Halbuki beni çağırsalar daha zevkli olurdu film..Para da almazdım :) Şaka bie yana bu kadar ciddi oyuncu kadrosunun yanına bu çocuk olmamış..Bide film boyunca yanında olan güzeller güzeli sevgilisi yok mu ? Nerde Adalet niye bizi böyle kızlar bulmuyor ki :D Bari kız da biraz itici olsaydı da aşkları biraz gerçekçi ve mümkün olurdu en azından. Filmde çok mantık hatası vardı ama bu en büyük hata olmuş. Filmin hiçbir gizemi yok.Belki baştan sonuna kadar belli bir tempoda ilerliyor ama Klişe sahnelerin bir araya getirilmesinden oluşmuş bir tempo bu. İzle unut tarzı yarın bu filmin hiçbir sahnesini hatırlamayacagım muhtemelen. Hatta ne yarını arkadaş şimdi yazarken farkettim unutmuşum bile :) Birde replikler yok mu ? L a n vallahi yok, filmde replik yok elle tutulur. Yinede haksızlık etmeyeceğim film sürükleyiciydi. Birde M
... Devamı
Bu başroldeki çocugu nerden bulmuşlar arkadaş yaw.Oyunculuk sıfır, belli bir çekiciliği de yok aksine çok iticiydi. Vay arkadaş Bu kadar mı oyuncu kıtlıgı çekiyordunuz ? Halbuki beni çağırsalar daha zevkli olurdu film..Para da almazdım :) Şaka bie yana bu kadar ciddi oyuncu kadrosunun yanına bu çocuk olmamış..Bide film boyunca yanında olan güzeller güzeli sevgilisi yok mu ? Nerde Adalet niye bizi böyle kızlar bulmuyor ki :D Bari kız da biraz itici olsaydı da aşkları biraz gerçekçi ve mümkün olurdu en azından. Filmde çok mantık hatası vardı ama bu en büyük hata olmuş. Filmin hiçbir gizemi yok.Belki baştan sonuna kadar belli bir tempoda ilerliyor ama Klişe sahnelerin bir araya getirilmesinden oluşmuş bir tempo bu. İzle unut tarzı yarın bu filmin hiçbir sahnesini hatırlamayacagım muhtemelen. Hatta ne yarını arkadaş şimdi yazarken farkettim unutmuşum bile :) Birde replikler yok mu ? L a n vallahi yok, filmde replik yok elle tutulur. Yinede haksızlık etmeyeceğim film sürükleyiciydi. Birde Maria bello nun hatrına iyi sayılır bir puan almayı hakediyor bu yapım. Ayrıca efsane Sigourney Weaver ise harbiden yaşlanmış yaa..Onu 79 yapımı alienden beri takip ederim ama ilk defa ''harbiden yaşlanmış'' izlenimi verdi. 10/ 6.0

@rinustalarin

15 yıl önce

6.5 / 10

Çerez alır mıydınız? Hahahahahaha

(O kızı nerden bulmuşlar yahu, Bileyim de gitmeyeyim oraya)

@aphazel

15 yıl önce

4.5 / 10

harry potter ve twilight'tan sonra iyice coştular. böyle mazlum oğlandan/kızdan kahraman yaratmak üzere oltayı atıyorlar, eskaza genç kızlar tapmaya başlarlarsa seriye çeviririz projeyi diye herhalde. i am number four'dan hallice işte.
B

@biberim

15 yıl önce

9 / 10

te kelimeyle mükemmel bir film. doğrusu alacakaranlıkta görmeye alışık olduğum taylor dan böyle bir performans beklemiyordum.. macerayı ve heyecanı seviyorsanız mutlaka izlemenizi öneririm.

taylor loutner(nathan)internett sayesinde üvey evlat olduğunu öğrenir ardından üvey annesi ve babası iki ajan tarafından saldırıya uğrar ve o andan itibaren nathan ın hayatı değişir. zorlu bir kovalamaca başlar.. izleyin...
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL