Afişini çok beğendiğim filmlerden, benim izleme nedenim Berlin film festivalinde (Berlin International Film Festival) 3 adaylık ve 2 ödül kazanıp beğenilmiş olmasıydı. Festival filmi dedik hadi izleyelim dedik..
Bi kere Romanya Sineması aldı başını gidiyor bunu anlamamız lazım. izlediğim her romanya yapımı film öle yada böle farklı filmlerdi. Bu tarz filmleri izlediğinizde açıkça holivud filmlerinden farklı olduğunu görebiliyorsunuz. Sanırım bu fark da biraz samimiyet farkı..
Film kısa bi zaman diliminde geçiyor ve bi hapishane filmi..
benim kişisel görüşüm izlenebilesi bi film ama seyretmediğinizde öle çok şey kaçırabileceğiniz bi film de değil.
@gokseltuzun
13 yıl önce
8.1 / 10
@fraghera
17 yıl önce
Bi kere Romanya Sineması aldı başını gidiyor bunu anlamamız lazım. izlediğim her romanya yapımı film öle yada böle farklı filmlerdi. Bu tarz filmleri izlediğinizde açıkça holivud filmlerinden farklı olduğunu görebiliyorsunuz. Sanırım bu fark da biraz samimiyet farkı..
Film kısa bi zaman diliminde geçiyor ve bi hapishane filmi..
benim kişisel görüşüm izlenebilesi bi film ama seyretmediğinizde öle çok şey kaçırabileceğiniz bi film de değil.
7/10 olarak oy kullandım.
Orjinal Yazı