Islık Çalmak İstersem, Çalarım Yorumları

Islık Çalmak İstersem, Çalarım filmi detayları

G

@gokseltuzun

13 yıl önce

8.1 / 10

Beklentimin biraz altında çıktı film ama yine de guzeldi.
F

@fraghera

17 yıl önce

Afişini çok beğendiğim filmlerden, benim izleme nedenim Berlin film festivalinde (Berlin International Film Festival) 3 adaylık ve 2 ödül kazanıp beğenilmiş olmasıydı. Festival filmi dedik hadi izleyelim dedik..

Bi kere Romanya Sineması aldı başını gidiyor bunu anlamamız lazım. izlediğim her romanya yapımı film öle yada böle farklı filmlerdi. Bu tarz filmleri izlediğinizde açıkça holivud filmlerinden farklı olduğunu görebiliyorsunuz. Sanırım bu fark da biraz samimiyet farkı..

Film kısa bi zaman diliminde geçiyor ve bi hapishane filmi..

benim kişisel görüşüm izlenebilesi bi film ama seyretmediğinizde öle çok şey kaçırabileceğiniz bi film de değil.

7/10 olarak oy kullandım.

Orjinal Yazı
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL