The Ministry of Ungentlemanly Warfare Yorumları

The Ministry of Ungentlemanly Warfare filmi detayları

@konjufcet

1 yıl önce

10 / 10

Kendi sınıfında gayet güzel bir filmdi sadece müziklerini biraz eksik buldum.

@hashasin

2 yıl önce

1 / 10

Bi bitmedi nazileriniz ya. 2300 yılı olsa hala nazi filmi çekersiniz. Yarıda bıraktım çöp

@neuromancer

2 yıl önce

Alman avına çıkan filmlerden bıktım. Sıkıcı.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL