Vizyonda olduğu süre içinde Ankarada ki billboardlarda baya reklamı dönen ve baya merakımı alan bir filmdi fakat bugün bilgisayarımdan izlediğimde sinemasına gitmediğime seviniyorum açıkcası...
İlişkiler üzerine kurulmuş bir konu ve klişelerle dolu film.Filmin başlarında sıkılmıyorsunuz ama gitgide basitleşip sonunda da bumuydu dedirtiyor.Çerezlik televizyonda izleyecek kategorisinde görüyorum.
Böyle filmleri izledikçe Türk filmlerine olan inancım azalmaya başlıyor. Hele final sahnesini hatırlamak dahi istemiyorum. Ya güzelse diyip, şans verip hüsrana uğradığım 500. Türk filmim olarak kayıtlara geçsin istiyorum. Durmak yok, yola devam..
@cruachan
12 yıl önce
2.3 / 10
@ustilago
12 yıl önce
@delahoya
13 yıl önce
3.9 / 10
İlişkiler üzerine kurulmuş bir konu ve klişelerle dolu film.Filmin başlarında sıkılmıyorsunuz ama gitgide basitleşip sonunda da bumuydu dedirtiyor.Çerezlik televizyonda izleyecek kategorisinde görüyorum.
@ashes
13 yıl önce
1.7 / 10
@lowen
13 yıl önce
3.5 / 10