The Beast Yorumları

The Beast filmi detayları

@volkk

4 yıl önce

3.7 / 10

Beğenmedim. Ana hikayeyi bir kenara bırakıp yan hikayeye odaklanması çok saçma. Finaldeki ters köşe iyi ama 2 saat izlemeye değmez. Kore filmi diye beklentiye girmeyin.
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL