Aslında filmi,tam bir ekonomik çözümleme olarak okumak gerektiği kanaatindeyim. Söz konusu artı değer olduğunda Boyle'a göre insanlarda iki hakim düşünce oluşur:
1-) Parayı bir araç olarak görenler
2-) Parayı amaç edinenler.
Abi ve kardeş arasındaki bu zıtlık,paranın doğasına ilişkin bir tahlille iç içe girmiş durumda. Bu tahlil,Boyle tarafından tıpkı yukarıda örneklenen çalışmasında olduğu gibi, başka bir türün içine yedirilmiş. Bu filmde seçilen alt metin bir aile filmi.
Kesinlikle bir zaman kaybı değil aksike eğlenceli bir sorgu. İzlemek isteyenler en fazla birkaç nöron kaybedip karşılığında güzel bir söylem kazanacaklar.
@king_of_the_bon
15 yıl önce
9.5 / 10
@havlayankuzu
16 yıl önce
1-) Parayı bir araç olarak görenler
2-) Parayı amaç edinenler.
Abi ve kardeş arasındaki bu zıtlık,paranın doğasına ilişkin bir tahlille iç içe girmiş durumda. Bu tahlil,Boyle tarafından tıpkı yukarıda örneklenen çalışmasında olduğu gibi, başka bir türün içine yedirilmiş. Bu filmde seçilen alt metin bir aile filmi.
Kesinlikle bir zaman kaybı değil aksike eğlenceli bir sorgu. İzlemek isteyenler en fazla birkaç nöron kaybedip karşılığında güzel bir söylem kazanacaklar.
Aziz,Dikkat !