İzlediğim en sadistçe filmlerden biriydi.Bazı sahnelerinde nutkum tutuldu resmen çok abartılıydı bu kadarınada pes diyorsunuz izlerken.Keşke zahmet edip banada izlerken bu işkence olan bu filmi izlemeseydim.Yine benim için sınıfta kalan filmler arasında yer alıyor ne yazık ki.Kimseye tavsiye etmem.Filme puanım 10/2
@okaliptuss
15 yıl önce
2 / 10