Yönetmenden daha iyi bir film beklerdim..Tek tecavüz üzerine yoğunlanılmış,sıkıcı bir yapım..Yine de Abd askerlerini tanımak adına seyredilebilir..10/7
bu filmi ilk izlediğimde yorum yazamayacak kadar kötü durumdaydım.. böyle beyninizin içinde asitler dolaşır gibi olan anlar vardır ya, bu film boyunca o asitler bir çok kez hissettiriyor kendini.. gerçek değil görüntüler biliyorsunuz, ama buna benzer şeylerin yaşandığını da biliyorsunuz..
ve "normal" hayat ile savaş arasındaki uçurum, Vals im Bashir'de de olduğu gibi, çok net biçimde veriliyor..
peki hangisi "gerçek"? sanal gerçekliklerle donanmış kent hayatı mı? yoksa insan doğasını tüm gerçekliğiyle ortaya koyan savaş meydanları mı?
@mizantropist
13 yıl önce
7.1 / 10
@babelfish
17 yıl önce
8.2 / 10
ve "normal" hayat ile savaş arasındaki uçurum, Vals im Bashir'de de olduğu gibi, çok net biçimde veriliyor..
peki hangisi "gerçek"? sanal gerçekliklerle donanmış kent hayatı mı? yoksa insan doğasını tüm gerçekliğiyle ortaya koyan savaş meydanları mı?